BKDIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden hocam peki
Hocam şanzımanları kronik sorunlu dsgler hem parçası pahalı hem de düzgün yapan kimse yok şansına Eğer şanzıman iyi çıkarsa güzel araba Ama tek sıkıntılı yani şanzıman