Hoxam genelde şöyle oluyor o yöntem diyelim 1000 e satıyorsun 100 tl den açık arttırma başlatıp hemen al fiyatı 1000 tl ise bana göre normal ama 1000 tl Lik ürüne 2000 tl Egerki diyorsa satış fiyatının isterse 1.1 katı olsun gene almak saçma bence