Selamlar,

Outlook,Gmail,İnstagram ve Bir çok diğerleri.

Her birinin satışının üzerinden fatura keserek Resmi Şirket olarak işlem yapmayı planlıyoruz.Burada merakım şu,a kullanıcısı bizden bir tane instagram hesabı satın aldı sonrasında bu hesapta Türkyie Cumhuriyeti Poltiiklarına aykırı bir davranış yaptığında sorun çıkar mı?
Fatura bana bir delil niteliği taşır mı?
Teşekkürler.