Merhabalar, herkese hayırlı iftarlar dilerim.
R10'da son zamanlarda ve daha öncesinde çok defa denk geldiğim hemen al fiyat aldatmacası var.
Ürünün belli bir değeri var, bu değerin biraz üstünde biraz altında hemen al fiyatı eklenebilir ama adamın ürünü 300₺, ihale açınca hemen al'a 1.000₺ yazıyor ve teklif arttırmaya çalışıyor. Verdiğim basit bir örnektir, ürünü 300₺ olup hemen al'a 10k TL yazanlar da var

Bu durum bir bana mı garip geliyor. Fikirlerinizi almak isterim.
Merhaba. Maalesef benim de çok fazla dikkatimi çekti bu konu. Genel de o kişilerin asıl hedefleri ; piyasaya hakim olmayan, piyasa araştırması yapmayan kitledir.
Ürünün asıl değeri 500 TL olup hemen al ile 10k yazıyorsa şu düşünce oluyor teklif verenin aklında. Demek ki bu ürün ucuz hemen teklif vereyim ucuza gidecek.
Biraz araştırsa aslında o ürünün değeri aslında teklif verdiğinin altında