15 temmuz başarılı olsaydı bayram yapacak olan güruh, darbe bastırlınca TİYATRO demeye başladı. Öyle zorlarına gitti ki.
15 temmuza tiyatro denmesinin sebebi , onları büyütenle , onları halka düşman olarak gösterenlerin aynı kişiler olmasından kaynaklı.
Yoksa tiyatro denilmesi bir ironi elbette.
Bu tarz yapılanmaların belli bir büyümeden sonra problem çıkardığı , devletle ters düştüğü zaten yüz yıllardır bilinen bir şey.
Bu adamlar senelerce okulda dersanede insan topladılar , asker, polis,savcı yaptıklarını gizlemiyorlardı bile.. Bu devlete sızıyoruz demek değil mi. O zaman problem yoktu niye ?

Yalan mı konuşuyorum bunları bilmeyen yok bu ülkede.
Sen sırf benzer zihniyetteniz diye onlara laf etmedin , yeri geldi destek çıktın , bana dokunmayan yılan misali karışmadın.
Bazen gözünü açman gerekir.