Merhaba öncelikle geçmiş olsun, eğer aracınızın kaskosu var ise öncelikle yine karakoldan görgü tespit tutanağı tanzim etmesini isteyebilirsiniz sonrasında ifade tutanağı ile şikayetçi olup kişinin bulunması için süreci başlatabilirsiniz ve aracınızı kaskodan onartabilirsiniz eğer kaskonuz yok ise yine aynı işlemleri yaptırarak süreç biraz uzun süreceği için aracınızı cebinizden yaptırıp tüm onarım vs faturaları alarak daha sonra kişi bulunursa mahkemeye ileterek kişiden ödemeyi almaya çalışacaksınız buna değer kaybı kar kaybı vs gibi durumlar da dahil, ama kamera görüntülerinin belli sürede silinme ihtimaline karşı eğer varsa elinizde bulunmasını tavsiye ederim