o nasıl iş ya araç kazası var kardeşim ne demek işlem almadılar olaya bak ya


kozmen25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba r10 ailesi bir araç ben park halinde iken aracıma çarpıp kaçtı ben plakasını aldım ve polise gittim fakat polis beyler yaralanma ve ölüm durumu olmadığı için bana yardımcı olmayı geçtim azarlayıp geri gönderdiler ben araç sahbine nasıl ulaşabilrim bana yardımcı olabilecek olan var mı plakadan sorgulama falan yok mu numarasını bulsam bari.