Merhaba r10 ailesi bir araç ben park halinde iken aracıma çarpıp kaçtı ben plakasını aldım ve polise gittim fakat polis beyler yaralanma ve ölüm durumu olmadığı için bana yardımcı olmayı geçtim azarlayıp geri gönderdiler ben araç sahbine nasıl ulaşabilrim bana yardımcı olabilecek olan var mı plakadan sorgulama falan yok mu numarasını bulsam bari.