Bugün birkaç arkadaşımla görüştüm, uygulamaların orijinal halini bulmak zor mu? ya da kurulumunu yapmak? (Adobe kullanıcam daha çok) ve windows kullanan birinin alışması ne kadar zor olur? değerli yorumlarınız için teşekkürler