Sokak köpekleri giderek daha saldırgan hale geliyor ve bu durum ciddi önlemler alınmasını gerektiriyor.
Ne yazık ki ülkemizde gereksiz tartışmalar yapılıyor, ancak şu gerçeği göz ardı edemeyiz: Sokaklarda başıboş köpekler olamaz, olmamalıdır. Değerli dostlarım, bu hayvanlar saldırganlaştığında insanların can güvenliğini tehdit ediyor. Elbette herkes yasalar çerçevesinde istediği köpeği sahiplenebilir, besleyebilir ve büyütebilir. Ancak, bu sorumluluk yalnızca kendi sınırları içinde değil, dışarıda da devam eder.
Ben köpeklerden korkuyorum, sen korkmuyor olabilirsin. Ama bu, o köpeğin benim yaşam alanımda özgürce dolaşabileceği anlamına gelmez. Bu konu bireysel tercihlerle değil, toplumun güvenliği göz önünde bulundurularak ele alınmalıdır.