Merhaba hayırlı akşamlar yeni bir projeye giriyoruz hocam dropshopinh bayiliği kuruyoruz hem sizin için çok yakında faaliyete giricez hemde diğer okuyan arkadaşlar içinde olumlumu bilgi almış oluruz hem girmek isterseniz de yakında açıyoruz inşallah

Stoksuz erkek giyim satış bayliği vericez aylık ücret şuanda 2000 tl düşünüyoruz
Premium ürünler instagramda satılan Calvin clein Tommy vb. Ürünler
Ayrıeyeym bir miktar ücret karşılığında size özel profesyonel ürünlerimize sizin kurduğunuz sayfaya özel sizin yolladığınız deklarasyon arka planla tüm ürünlerimizin fotoğrafını çekip sizlere vermeyi düşünüyoruz

ettiğiniz kar
-200 300 üstü model ile başlamayı düşünüyoruz piyasa da en güncel ve yeni modeller eklenerek devam ettirmeyi düşünüyoruz

-depo tutmuyorsunuz eleman turmuyorsunuz siz reklamınızı yapıp satıyorsunuz kargonuzu biz yapıyoruz

-bu işe bildiğiniz üzere 300 model 1 er seri bile alsanız 1 seri 5 Li 300 tl den çarpsanız min 500 600 bin sermaye bağlamanız gerekiyor sadece ürünleri almak için vb geri kalan maliyetleri hesaplamadan söylüyorum

-size verdiğimiz fiyatlarda diğer firmalar gibi değil misal veriyorum toptan aldığımız penye 200 tl biz size bunu 250 260 tl gibi bir fiyattan vericez diğerleri gibi ben 500 e satıyorum üstüne kar koyup sat biz yolluyoruz demicez

siz ve diğer okuyan arkadaşlar için mantıklı mı sizce proje tutar mı yapmalımıyız bizimle çalışacak kişiler bulabilirmi ayrıeten bizimle çalışmak isteyenleri istanbuldakileri yüz yüze görüşüp hem detaylı konuşmak istiyorum ofisimizde hem güven için hem ürünlerimizi göstermek için ayrıeyten neler eklesek daha güzel olabilir görüşleriniz bizim için önemli ek olarak mesela aylık bayilerimiz için her ay çekiliş yapmayı düşünüyoruz ürünlerimizden vb erkek giyim hakkında herşeyi kıymayı düşünüyoruz saat iç giyim cüzdan bunları da eklemeyi düşünüyoruz yada sadece dış giyim mi yapmalıyız