mantıklı olan en küçük ekranlı olanı alıp harici monitörle yapmak.
ekran boyutundan elde edeceğin kar kısmını işlemci ve ram kısmında kullanman.

m serisinden aşağıya düşme derim.

512gb makinada şuan 300gb yer kaldı programları vs kurunca.