Gerçekten zarar ettiyse yazık.
Ama büyüme amaçlı zarar edildiyse yani geleceğe dönük yatırım yapılıyorsa o zaman iş değişebilir.
Zaten çok başarılı bulduğum bir proje değil sebebide halk tabanına hitap etmiyor oluşu.
İlk aracın uygun fiyatlı maliyetine satılan bir araç olması gerekiyordu , amaç kaar elde etmek değil hem marka oluşturmak hem'de yurtdışına araç için giden dövizin azaltılması olurdu.
Bugün 1 tog alan gidip farklı bir marka araç almazsa eğer o para yurtiçinde kalmış oluyor zaten otomatikten ülke kazanıyor.
Min özellikle , amaç tamamen halkın ayağını yerden keseceği uygun fiyatlı bir araç üretmek bu kadar zor olmasa gerek.
Üreticiden fazla kazanmaya alıştıkları için üretim zor geliyor , normal olarak.
5-10 Milyar dolara satılan araç markaları oldu bunu alıp ülkeye kazandırmak akıllarından bile geçmedi.
Her neyse..