bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıl test ettim diyince aklınıza ne geliyor bilmiyorum ama emin olmadığım bir şey için sizce konu açacak biri gibi mi duruyorum? ya da bunu kanıtlamak zorundamıyım. Başarı tesadüf değildir!
gerek yoktu tepkiye, konu açmışsınız yorum yaptım. eleştiriye açık değilseniz yorum kilitleme seçeneğini kullanabilirsiniz.
2 yıllık testlerin sonucunda kanal açıp binde bir ihtimal gerçekleşmiş olabilir dedim sadece. r10'daki diğer konulara bakarsanız yapay zekayla 1 ayda +10k veya +100k izlendim diyen var. 2yıl test olmadan.
bu yüzden söyledim emin misiniz diye. Neyse.