Eğer naysınız varsa(onaylı) ve daha daha uygulamasında daha önce hiç kapak girmediyseniz, 30 kapak girerek 350₺ nays bakiyesi alıp yemek söyleyebilirsiniz. Kapak adeti 3₺. 260₺ kar olmuş oluyor kupon gibi sayılır 😅🙏🏻

https://www.r10.net/kupon-satislari/...-908378-a.html

cncresul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İftara bir şey söyleyeceğim ücretsiz şuan kupon veren uygulama ya da elinde olan var mı?