moosy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10-15 binde bir bakım yaptırın diyorlar onun üzerine demiştim temmuzda alıp yaptırmıştım şimdi sanırım bakımı geldi
Bakım zamanı geldiğinde lambasını yakacaktır zaten bakıma şu kadar diye henüz yanmadıysa boşuna yaptırmayın.