Bu öngörülen bir şey zaten, adamların asıl amacı ihracat yapmak türkiye'yi beta olarak görüyorlar hataları buradaki kullanıcıların geri bildirimlerine göre geliştirip avrupa da satışa açacaklar. O kadar zarar normal.