Ben bir muhalif olarak soruyorum, togg batsa ki batması çok büyük olasılık, neyine sevineyim? Halkın cebinden çıkıp kül olmuş milyarlarca liraya mı sevineyim? Sırf seçim malzemesi için yapılmış KÖTÜ bir arabanın neyine sevineyim birader?
eminim ki benden daha fazla muhalif değilsinizdir, ancak muhalif olmak ülkenin ilerde yararına olacak bir konuyu kötülemek demek değildir. TOGG sahibiyim yaklaşık 5 aydır 40000 km yol yaptım aracın ne kötülüğünü görüp böyle yazdınız bilmiyorum seçim veya parti olayı değil sadece kullandığım araçla ilgili yazıyorum bu konuya.