Başta söylesenize ben de açıklama yapmaya çalışmazdım.
Şimdi konu başka yerlere gitmeden son bişiler yazıyım;
İnsanoğlunun en değerli varlık olduğu hayvanların değersiz olduğu anlamına gelmez.
Dövüştürülen, kimyası ile oynanan, bakamayıp sokağa atılan, işkence gören, sokaklarda aç susuz kalan, hastalık kapan havyanların sorumlusu insandır. O köpek sana saldırsa bile suçlu yine sistemdir, öznede insandır.
Üslubum ile birilerini kırdıysam, sinirlendirdiysem, bu güzel ayda kusura bakmasın hakkını helal etsin.
Derdimiz insanlar ölmesin. Çocuklar hiç ölmesin. Burunları dahi kanamasın. 3 yaşında çocuğum var. Aynısı onun başına gelse bundan sonraki hayatım bitmiş olur gibime geliyor. Ateş düştüğü yeri yakar.
Kalın sağlıcakla.