Merhaba arkadaşlar, C-Panel üzerinden hazır script kurulum eğitimi almak istiyorum. Yardımcı olabilecek arkadaşlar PM iletirse sevinirim.

Not: Anydexk üzerinden bağlanarak göstermesi gerekiyo