Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben çocukken 2007-2008'lerde, MSN'e girmek orucu bozar mı? diye soru soruyorlardı. Aklıma o geldi.
msn ne hocam ben biraz erken doğdum