@Lawliet @ReputeUs Güzel yorumlarınız için teşekkür ediyorum. Bu konuyla ilgili tek yorumum sabırla beklemek. Özellikle forum ortamı kurarken biraz yorucu olabiliyor ama oturunca tam gaz devam ediyor. Teknik kısımlara değinmeye gerek yok çünkü ona dair her şey yapılıyor zaten. Sabırla beklemekte fayda var diye düşünüyorum.