ozkanboztay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli yorumunuz için teşekkürler,

Domaini alan bari yorum atsın
Bu tür paylaşımlarda bazen dikkat ediyorum. Domainler alınıyor ki R10'dan görüp alındığına da eminim. Ancak paylaşan kişiye bir teşekkürü çok görüyorlar. Böyle olunca da bir şey paylaşası gelmiyor insanın. Dilerim bu defa öyle olmaz.