Sana kesinlikle katılıyorum razaman olduğu için 2-3 saat erken çıkıyoruz işten normalde gece 12 sabah 6-7 de işe gidiyorum ama çalışmak içim mecburuz sadece bu kadar ezilmememiz gerekiyor hayat ile ilgili bi umut kalmadı insanın içinde geride bıraktıkların olunca hayat daha da zorlayıcı oluyor ve ülkemizde okumakta işe yaramıyor pek fazlasıyla yorulduk bakalım ne olacak