Konu
Ne için yaşıyoruz?
07-03-2025, 22:49:44
#7
insoft
Benim sebeb-i âlâm bu hocam... Şaşalı bir hayatımız yok ama gerçekten insanın bir kız çocuğuna ihtiyacı var. Kendiniz için değil onun için yaşıyorsunuz.