Konu
Ne için yaşıyoruz?
07-03-2025, 22:46:06
#5
MertcanAsan
Sadece ölmemek ve yaşamak için yaşadığımızı düşünüyorum. Çünkü hiçbir şeyin zevki kalmadı bence. Her şeyi zoraki yapıyoruz.