Konu
Ne için yaşıyoruz?
07-03-2025, 22:41:10
#3
Temajet
Evet maalesef çalışma şartları çok kötü ülkede.
Ölmemek için yaşıyoruz. Buna da yaşam denmez zaten.
Elin avrupalısı gelip burada 5 yıldızlı otellerde tatil yaparken bizler köle gibi çalışıyoruz.