Önceliğiniz uzlaşma aşamasında anlaşmak olsun. Uzlaşma zaten ceza davası öncesi bir aşama. Uzlaşmamanın size bir faydası yok. Tazminat davasını da muhakkak açın. Hem arabanızı kullanamadığınız süre hem de fiziksel sorunlarınız boş geçilecek şeyler değil. Zaten bu insanların sigortası kaskosu ödeme yapacak.