BUSE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayit olurken sözleşme imzalatiyolar malesef okumuyoruz
şimdi internetten okudum bi sözleşmede, teorik ders ücreti olarak isteniyormuş bu kurs ücretleri ve zorunluymuş. bunlar beni 2 3 kere çağırmıştı daha çağırmadılar bu 4 5 aylık sürede, zorunlu olarak giriceğim ders için veriyosam bu kurs ücretlerini, girmediğim için vermem anlamsız, zaten ne zaman hangi öğrencinin geldiğide not ediliyordur ilerleyen süreçte bakarlar kaç kere geldiğime bende ona göre parasını ayarlarım.