Bakalım kimler hangi kitapları okuyor/okudu yada çok sevdi?
Hayatım boyunca sadece 2 kitabı sonuna kadar okudum. Bunlardan biri Haluk Tatar'dan Zafer Sızlanarak Kazanılmaz. Diğer ise bir okuma kitabı değil, bir baş ucu kitabı.
Sam Horn'dan "Tongue Fo"
Eğer Tongue Fo kitabını tüm Türkiye okumuş olsaydı şu an mükemmel bir iletişimin içindeydik. Ayrıca suç oranları da yüksek oranda düşerdi bence.