2,3m olan evi 4.5m alıcısı var. Rüya anlatmıyoruz fikir alıyoruz.
1 yılda 2.3m'den 4.5m ettiyse heralde ev alındı ertesi gün kapısına metro durağı koyuldu. yada topraktan vs alındı son 1 yılda hiçbir ev 2 kat yapmadı çünkü yapacak imkanıda yoktu.
2017'de aldığım daire (215bin) %2.225,58 prim yapmış (Yan dairem 5 milyona satıldı), %100'den fazla artışlar oldu, en azından bizim şehrimizde...
2017 neresi 2025 neresi? 2018de bizde kentsel dönüşümde ev yaptırdık 130bin tl idi şimdi aynı evin maliyeti 3.7m aynı şeyden bahsetmiyoruz. Adam konuyu açtığında geçen sene alınan evin 2x yaptığını söyledi.