faiz geneldeenflasyonla eşdeğer olur veya olmalıdır. %80 enflasyon olan ekonomide %40-50 ile faize yatırıyorsanız iyi birikim yapmışınız.
Hocam 200 tondan fazla kömür, 880 paket çay, arsalar, evler, altinlar... vs yatirimlar da var. Ekonomi duraganligi kaldirmaz. Surekli bir cevirim olmak zorunda. Ama yuksek faiz mevcut iken tl beklemesi gereken meblaglar vadelide beklemelidir. 8 ay sonra toptan alacagim kayisi cekirdeginin parasini eve arsaya baglayamam. 3 milyon 8 ayda 4 milyon olsun. Sonra onu ozbekistan a kayisi ve cekirdegi ihrac ederek 7 ye cikaririm zaten. Ben herseyi alir satarım yillardir. Uzun vadeli yatirimlari arsaya cekiyorum ama kisa vadeli icin faiz TEK cazip olandir.