Benim anlamadığım konu ise adam tazminatını almış arabasını satmış faize koymuş ve faizini yiyor.. Tabi ki banane herşeyi kendisi yapıyor. Ama şöyle demesi komik bak ben çalışmadan yan gel yat... (O para hiç mi erimeyecek).. konu dışı olabilir ama sevmiyorum bu tarz muhabbetleri.