erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faizde yüklü tutuyoruz ama evler de var. Ondan ziyade son 3 yildir 4 ayri arsa aldik ki evden daha caziptir ama faizde beklettigimiz de var. O iş oyle olmuyor. 4 e aldigim ev 1 senede 5.5 olmuyor. Ama faiz 5.5 oluyor. Evler her sene artmaz. Faizlerle orantilidir. Faizler tuksek iken eve yatirim yapilmaz. Yuksek faize yatirilir. Faizler dusunce faiz bozulup fiyati artacak emtialar alinir.
faiz geneldeenflasyonla eşdeğer olur veya olmalıdır. %80 enflasyon olan ekonomide %40-50 ile faize yatırıyorsanız iyi birikim yapmışınız.