Konu
Bu site nasıl 3. sırada
06-03-2025, 16:26:39
#15
Metehan
Arayüzünü 2-3 yıl önce çizmiştim. Daha sonrasında UI/UX olarak geliştirmeler yapmıştık. Oldukça sağlam bir sistemleri ve ekipleri var. Hak ediyorlar.