Hocam stratejiniz başarılı bence. Kullanmış olduğunuz borsada, yaptığınız işlemleri ''copy trading'' kısmında paylaşın. Sizi takip eden kullanıcılardan da kar paylaşımı adı altında ücret alırsınız. En azından borsaya ödemiş olduğunuz komisyonu karşılamış olursunuz. Böylelikle kar oranınız artar.
Teşekkür ederim hocam amacım daha kusursuz işlem açmak belki coin sayısını azaltabilirim, yani 25 işlem açmak yerine günde 3 işlem açsam bile bu 3 işlem başarılı olması bana yeterli. Bunun üzerinde çalışıyorum hala