Belindacim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iş bitimi ödeme ile
aman aman kalsın hocam bir vereceğim iş vardı ama profilinizi incelediğim de iş sonu ödeme ile bile baya sorunlar yaşamışsınız iyi forumlar