Konu
Xenforo Lisans Alımı
05-03-2025, 23:10:24
#6
osahin
Alım için 195$.
Sonra her yıl 60$.
Siteyi inceledim.
Ancak elde, kullanılmayan veya devretmek isteyen bir lisans var mıdır diye açtım konuyu.
Teşekkür ederim bilgilendirme için 👋🏻