Borsa iyi bir tercih olur gerçektende. Sipariş verirlen somun biftek derseniz gittiğine değen tantuniyi yemiş olursunuz. Sadece deniz müzesi belki mantıklı diğerleri aman aman görülmeye değer değil. Açık söyleyeyim Mersine gezilmeye gelinmez yazın yüzülmeye gelinir o kadar. Yıllardır bu şehirdeyiz gezilmeye değer hiçbir yer yok. Çarşısı harabe, tatillik kız kalesi gibi yerler merkeze oldukça uzak. O yüzden pek bir olayı yok buranın