işinle meşgul ol o halde hocam seninle mezara girmeyecek bu insanların sana olan bu tavırlarını bu kadar önemseme ayrıca hırsın fazlası zarardır
salmasını öğrenmek lazım. gençken zor oluyor veya bazı hormonsal durumlardan ötürü duygular yoğun yaşanıyorsa vücutta.
kınamak iyi değil ayrıca insan kınadığını yaşamadan ölmezmiş tövbe edin gitsin boşverin
Öyle yapıyorum hatta hırsım daha çok artıyor 😆