işinle meşgul ol o halde hocam seninle mezara girmeyecek bu insanların sana olan bu tavırlarını bu kadar önemseme ayrıca hırsın fazlası zarardır

salmasını öğrenmek lazım. gençken zor oluyor veya bazı hormonsal durumlardan ötürü duygular yoğun yaşanıyorsa vücutta.

edit: kınamak iyi değil ayrıca insan kınadığını yaşamadan ölmezmiş tövbe edin gitsin boşverin yoksa bir gün selamınızı alır arkadaş olursunuz o sizi kendine çevirir olduğunuz yerde bırakır kendi hayatını düzene koyar devam eder

haddimi mi aşıyorum ben bilmem