hocam niye gıybetini ettin onun günahını boynuna aldın ki şimdi
selam vermişsin almamış parayla değil ya

selam veren alandan üstündür
2-3 denedin olmuyor selamı kesersin bunda yanlış bir şey yok zaten selam verilecek insan var verilmeyecek insan var.
edit: selam alsa arkadaş olsanız daha mı iyi bu anlattıklarından sonra ?

arkadaşını da iyi seçmen lazım
Valla hocam ben işimle meşgulum her gün karşılaştığım için mecbur her seferinde aklımın bir yerinde takılıyor. Ben işimde başarmaya çalışıyorum, keza iyi de para kazanıyorum. Zaten başarmak, düşmanı en çok üzen şey. ben de böyle karşılık veririm.