TekLanDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık 60$ ödemektense bir senelik alması daha mantıklı değil mi hocam.
Sonuçta bir kaç gün evvelde lisans talebi açan oldu ama lisans satan yok
Ilk aldiginda 195 USD 1 yil gecerli. Daha sonra uzatir isen 60 USD oluyor. Oda 1 yil..