TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kısmı denediniz mi


denedim de robot cevaplıyor kapanıyor sohbet. iletişim kurabileceğim mail arıyorum. apple sipariş numaramı iletip hesabımı düzeltme talebi iletmem gerekiyormuş.