Arkadaşlar,
2024/6 ayda 1 yıllık abonelik almış bir arkadaşım.
iphone 16 pro max da apple satın almalarda gözüküyor. 6 ay kadar kulanım aktif olarak. hesaba giriş yapıyoruz. free plan gözüküyor.
apple müşteri temsilcisi ile görüştük gerek uzaktan cihaza baglandı baktı gerek sipariş numarasından sorguladı. doğruladı.
chatgpt ulaşmamız gerektiğini söyledi.
süre boşa gitmesin kullanalım....
iletişim bilgilerini bulamadım. nasıl ulaşabilirim.