"e-" kısmını ekranda elimizle kapatırsak jenerik oluyor hocam, evet. Tanrı konu sahibine sabır versin gerçekten.
Sizce e-mail jenerik mi? Arkadaşın konusunu kirletmek istemiyorum ama her şeye atlamayın. Arkadaş report eder ya da umursamaz olur biter eğer dediği gibi değilse. Size ne oluyor konuyu bulandırıyorsunuz?