Merhaba arkadaşlar httrack yada sayfa kaynağı gibi şeyler ile denedim evet şablona tamamen ulaşabiliyorum ama sitedeki hareketli kısımlar aktif olmuyor varmı daha gelişmiş klon yöntemleri yoksa henüz bu teknolojiye ulaşmadık mı linux ile yapanlar falan varmış sanırım ama bilemedim.