abi ustalar ben çocukken de öyleydi. bu arada yarım yüzyıldan daha yaşlıyım bunlar insanlar kendilerine muhtaç diye böyle saygısız ve keyfi davranmaktan büyük sezk alıyor. hani işlerini düzgün yapsalar ona da eyvallah diyelim ama yapmıyorlar. hele istedikleri paralar acayip fahiş rakamlar. iki katlı küçük bahçeli biryerde oturuyorum. evde bir marangoz atölyesi kuracak kadar ahşap kesme biçme makinası, torna, freze var. alet edevat takımları, kaynak makinası, metal demirler, plastik borular, tamirata yarayacak ne varsa stokladım. sokaktan topladığım atılmış herleyi lazım olur diye stokluyorum.

maalesef bu böyle...