Bu ülkede işini hakkıyla yapan yok derseniz büyük bi hataya düşersiniz ki bunun doğru olmadığını ve sinirlendiğiniz için bu şekilde söylediğinizi varsayıyorum. Size gelenler biraz cacıkmış sanki. Onlara bu işin nasıl yapıldığını öğretmek ise biz gençlere kalıyor. Küfür etmek yıkıcı bir yaklaşım bunun yerine sizi ne kadar zora soktuğunu işlerin düzgün yapılmadığı için canınızın nasıl sıkıldığını ustalara anlatıp onları kendi tarafınıza çekip empati kurmalarını sağlayabilirsiniz.