Günümüzün en büyük sorunlarından biri ustaların büyük bölümünde iş ahlağı kalmaması. İnşaat sektöründeyiz, özellikle son 4-5 yıldır ustalardan illallah ediyoruz. Eski ustalar gibi bilgi kabiliyet yok ama sorunca hepsi yılların ustasıyım diyor. Para konusuna gelince ciddi rakamlar istiyorlar ancak iş yapmaya gelince çoğunlukla ya işi vaktinde yapmıyorlar ya da yaptıkları iş düzgün olmuyor. Bunların en büyük sebebinin ise günümüzde pek usta yetişmemesi olduğunu düşünüyorum. Gittikçe sayıları azalıyor ve bir işi bitirmeden on işe atlıyorlar. İşini hakkıyla yapan ustalar artık çok nadir de olsa var, onların da hakkını yememek lazım.